Letní dovolená nebo čas na rekonstrukci firemního zázemí?
Léto je pro mnoho firem obdobím, kdy se provoz zpomaluje, část zaměstnanců čerpá volné dny nebo je nařízena celozávodní dovolená. Pro provozovatele skladů či dílen je to však ideální čas na investiční aktivity, rekonstrukce nebo modernizace provozních a zákaznických prostor. Kdy jindy tedy využít menší provoz umožňující provedení stavebních úprav a výměnu vybavení bez výrazného omezení chodu firmy, než právě nyní.
Proč se pustit do rekonstrukce právě v létě?
V letních měsících je snadnější zajistit a domluvit se s dodavatelem potřebného vybavení. Provozní pauza se dá využít pro reorganizaci skladových ploch, úpravu dispozic nebo doplnění úložných systémů, jako jsou skříňky na nářadí či pracovní stoly. „Poptávek na vybavení s doručením během letních měsíců zaznamenáváme nemalé množství. Snažíme se vyjít maximálně vstříc všem klientům a pomoci jim tak minimalizovat riziko zdržení během hlavní sezóny nebo standardního hektického provozu,“ doplňuje pohled do zákulisí letních obměn ve výrobě Daniel Filip z PlechoveSkrine.cz.
Firmy dávají stále častěji přednost plechovému nábytku
Mnoho skladů menších i středních podniků je vybaveno otevřenými regálovými systémy, které sice umožňují rychlý přístup k uloženému materiálu, ale nechrání ho před prachem ani před neoprávněným přístupem. Naopak řešení v podobě uzamykatelné plechové skříně nabízí uzavřenou konstrukci, díky níž se na obsah neusazuje prach a cenné vybavení zůstává v bezpečí. Plechový nábytek navíc vyniká svou mimořádnou odolností a dlouhou životností, což je důležité především v provozně namáhaných prostorách. Oproti regálům, které se hůře udržují v čistotě a jejichž stabilita může být nespolehlivá, lze plechové skříně a kovový nábytek obecně snadno otřít a udržovat povrch odolný vůči poškození. Ani při občasných nehodách se jejich stabilita zásadně nemění a vnitřní policové či zásuvkové řešení nabízí úložný prostor s mnoha kilogramovou nosností.
Modulárnost vás v případě expanze podrží
V neposlední řadě je předností plechového nábytku jeho modulárnost. Skladové prostory nebo dílnu můžete vybavit v jednu chvíli pouze nejpotřebnějšími kusy, jako jsou policové plechové skříně, organizéry, závěsné skříňky a další. Vyhnete se tak poměrně vysoké počáteční investici a v případě potřeby expanze můžete dokupovat postupně další kusy, které budou na sebe stále navazovat a ve výsledku tvořit komplexní řešení funkčního nábytku či efektivních úložných prostor, ve kterých se neztratíte. Výhodou je i snadná dostupnost náhradních dílů jako jsou například police či závěsy. Využijte období letních dovolených k vytvoření konkurenční výhody a posuňte své firemní prostory na vyšší úroveň – ať už se rozhodnete pro novou uzamykatelnou plechovou skříň, zaměstnanecké šatní skříně nebo kompletní sestavu skříní a stolů do dílny, vždy budete mít jistotu dobře investovaných peněz, efektivnějších pracovních postupů a lepších pracovních podmínek pro vás a vaše zaměstnance.